Jeszcze kilkanaście lat temu codziennością w radiu i telewizji były ciekawe audycje, przy słuchaniu których miło spędzało się czas. Dziś jednak, kiedy do mediów wkradła się reklama program znacznie się zmienił, a audycji jest zdaje się mniej, niż reklam, które towarzysza nam w każdej godzinie. Dzisiejsze ogólnodostępne stacje radiowe nie dają nam wyboru i dlatego często zmieniamy z jednej na drugą, ponieważ po ciekawej piosence pojawia się na antenie dwa razy głośniejsza reklama. Tak, jak w radiu występują po prostu często, tak jeśli chodzi o telewizję stały się jej prawdziwą plagą. Nierzadko bywa tak, ze reklama jest emitowana w tym samym czasie na rożnych stacjach telewizyjnych, w związku z czym nie mamy wyboru i chcąc pozostawić telewizor włączonym musimy wybrać kanał z reklamami, które najmniej będą nas denerwowały. Co do internetu, to nie trzeba chyba nikogo przekonywać o tym, ze reklamy po prostu zawładnęły tą płaszczyzną informacyjną, spotykamy je tutaj na każdym kroku.