W bankowości elektronicznej na pewno nie raz spotkamy się z różnego rodzaju zabezpieczeniami jaki może posiadać konto bankowe. Te wszystkie elementy działają dla tego aby zapewnić nam jak największe bezpieczeństwo przed potencjalnymi oszustami. Bywają jednak sytuacje, w których my jako właściciele sami padamy ofiarami tych właśnie zabezpieczeń. Każde konto bankowe wyposażone jest w numer klienta oraz hasło. Nie rzadko bywa sytuacja, w której po trzykrotnie źle wpisanym haśle nasz dostęp do konta za pomocą internetu zo9staje odcięty. Wtedy często wkrada się panika i większość klientów obawia się, że zostali pozbawieni jakiegokolwiek kontaktu ze swoimi finansami. Nie jest to prawdą gdyż w takim wypadku nie jest blokowane całe nasze konto bankowe lecz tylko dostęp elektroniczny za pomocą internetu. Oznacza to, że spokojnie mamy możliwość wybrania gotówki w bankomacie bądź zapłacenia kartą w sklepie. Nie ma tu mowy o całkowitym odcięciu dostępu do naszego konta na wszystkich rodzajach platform. Odblokowanie następuje przeważnie poprzez kontakt telefoniczny z obsługą klienta danego banku.

sekundaminuta.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here